Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
أثر التسويق الألكترونى علي جودة الخدمة /
المؤلف
الطنطاوى, هبة الله ثروت ابراهيم.
هيئة الاعداد
باحث / هبة الله ثروت ابراهيم الطنطاوى
مشرف / منى إبراهيم دكروري
مشرف / هند سامح حافظ
باحث / هبة الله ثروت ابراهيم الطنطاوى
الموضوع
التسويق الألكترونى. جودة الخدمة.
تاريخ النشر
2015.
عدد الصفحات
116 ص. :
اللغة
العربية
الدرجة
ماجستير
التخصص
الإدارة والأعمال الدولية
تاريخ الإجازة
01/01/2015
مكان الإجازة
جامعة المنصورة - كلية التجارة - قسم ادارة اعمال
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 16

from 16

المستخلص

This study aim to Identifythe relation between the dimensions of electronic marketing using regression analysis based on data has been acess to ti from questionnaire and the sample was 280 client in the administrative centers in dekhlia.this study reached that there is a positive realtionship between the dimension of electronic marketing( personalization، confidentiality، customer service، community، location، security، stimulating sales)، and service quality in training centers.and also the study achieve that there is a positive realation ship between mangers adoption of means of elctronic marketing and the pattern of ownership، age of the center، number of markets and type of electronic markets.