Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
Factors Affecting electronic word of mouth on social networking websites =
المؤلف
Doma, Shaimaa Salah El-Din Badawi Ahmed
هيئة الاعداد
باحث / شيماء صلاح الدين بدوى
مشرف / نادية العارف
مشرف / محمد عبد العظيم
مناقش / منال محمد الكردى
الموضوع
social networking websites. electronic word of mouth. eWOM. Technology Acceptance model.
تاريخ النشر
2015.
عدد الصفحات
vii, 90 p. :
اللغة
الإنجليزية
الدرجة
ماجستير
التخصص
الأعمال والإدارة والمحاسبة (المتنوعة)
الناشر
تاريخ الإجازة
20/10/2015
مكان الإجازة
جامعة الاسكندريه - كلية الاعمال - ادارة الاعمال
الفهرس
Only 14 pages are availabe for public view

from 99

from 99

Abstract

This research aims to narrow the gap found in the marketing literature regarding the factors affecting ewom in general and more specifically on sNs. it also attempts to extend the applications of tam to include the factors affecting ewom on sNs in Egypt;thus it may provide a foundation upon which further studies may be conducted.