Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
Relation between Levels of Clinical Educators Transformational Leadership and Nursing Students Academic Self Efficacy/
المؤلف
Edrees, Doaa Abd-El Fattah Mousa.
هيئة الاعداد
باحث / دعاء عبد الفتاح موسى ادريس
مشرف / صفاء محمد الدمرداش
مناقش / منال موسى ابراهيم موسى
مناقش / كريمة احمد السيد
الموضوع
Adminstration
تاريخ النشر
2018.
عدد الصفحات
190 p.:
اللغة
الإنجليزية
الدرجة
ماجستير
التخصص
القيادة والإدارة
تاريخ الإجازة
9/5/2018
مكان الإجازة
جامعة طنطا - كلية التمريض - Nursing Services Administration
الفهرس
Only 14 pages are availabe for public view

from 179

from 179

Abstract

Transformational Icadership of nursing clinical educators is cited as the most effective leadership approach of increasing nursing student academic self-efficacy.