Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
Factors Affecting Consumer Attitudes towards social Media Advertising:
المؤلف
Abdel-Azim, Rana Mohamed.
هيئة الاعداد
باحث / رنا محمد عبد العظيم
مشرف / إسماعيل السيد
مشرف / حنان الزيني
مناقش / شريف العاصي
الموضوع
Social Media Advertising. Measuring validity and reliability of the Measurement scales. Egyptian Social Media users .
تاريخ النشر
2020.
عدد الصفحات
viii, 93 p. :
اللغة
الإنجليزية
الدرجة
ماجستير
التخصص
نظم المعلومات الإدارية
الناشر
تاريخ الإجازة
29/11/2020
مكان الإجازة
جامعة الاسكندريه - كلية الاعمال - إدارة الأعمال
الفهرس
Only 14 pages are availabe for public view

from 101

from 101

Abstract

This study is going to discuss social media as an advertising tool and examine factors that affect consumers attitudes towards SMA. These factors are classified into: types of value, privacy concerns and interactivity