Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
أثر التسويق الرياضى لشركات الطيران على إتخاذ قرار الشراء.
المؤلف
مصطفي،سمير ممدوح زكريا.
هيئة الاعداد
باحث / سمير ممدوح زكريا مصطفى
مشرف / غـــــادة محمـــــد خـــــيرت
مشرف / تقـــــي محـــــروس
مناقش / تقـــــي محـــــروس
الموضوع
التسويق.
تاريخ النشر
2021.
عدد الصفحات
111ص;
اللغة
العربية
الدرجة
ماجستير
التخصص
السياحة والترفيه وإدارة الضيافة
تاريخ الإجازة
24/8/2021
مكان الإجازة
جامعة مدينة السادات - كلية السياحة والفنادق بالسادات - دراسات سياحية
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 24

from 24

المستخلص

Marketing is a broad and complex field as it overlaps with many other activities and businesses. Marketing operations take place in any of the different areas of life. It is the activity of pricing, promoting and distributing goods, services and ideas that seek to satisfy the desires of individuals and establishments, as it depends on identifying humanitarian arguments and helping in Finding goods and services that can satisfy the current desires of consumers, as well as discovering other needs and provoking new desires to satisfy them in the future.