Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
Role of Technological Factors and Customer’s Involvement in Developing Customer’s Co-Creation Behavior for the Digital Applications =
المؤلف
El Ayouby, Aya Salah El Din.
هيئة الاعداد
باحث / Aya Salah El Din El Ayouby
مشرف / Ismail El Sayed
مشرف / Mohamed Abd El Azim Abo El Naga
مناقش / Mohamed Farid El Sahn
الموضوع
Augmented Reality. Internet Of Things. Artificial Intelligence.
تاريخ النشر
2023.
عدد الصفحات
158 p. :
اللغة
الإنجليزية
الدرجة
الدكتوراه
التخصص
التسويق
الناشر
تاريخ الإجازة
16/10/2023
مكان الإجازة
جامعة الاسكندريه - كلية الاعمال - ادارة الاعمال
الفهرس
Only 14 pages are availabe for public view

from 159

from 159

Abstract

The digital technologies importance is increasing, with the digital transformations Occurring in Egypt. Such advanced technologies Have transformed the service encounter, to a more social interactive one, with the customer’s co-creation behavior being redefined upon. the link between both areas has been in infancy